Оплата

Оплата при отриманні замовлення на пошті

  • Відправка наложеним платежем. Оплата при отриманні замовлення у відділенні Нової Пошти.

Оплата за реквізитами

  • Оплата вартості замовлення шляхом оплати на поточний рахунок підприємства у ПриватБанку за реквізитами. Оплата за реквізитами може бути виконана через касу банку, термінал самообслуговування ПриватБанку, додаток Приват24, додатки для онлайн банкінгу інших банків. Для ідентифікації платежів покупцю необхідно вказати номер замовлення, яким здійснюється оплата. 
    Реквізити для оплати товару через будь-який банк (платежі за реквізитами) ФОП Онищенко Олена Валеріївна Номер рахунку UA743515330000026001052106378 ЄДРПОУ/ІПН 2600100045 Надавач платіжних послуг платника Харкiвське ГРУ АТ КБ "ПриватБанк" Призначення платежу: Оплата за автозапчастини

Доставка замовлень

Нова Пошта

  • Відправка замовлень відбувається наложеним платежем або після повної оплати вартості замовлення.
    Доставка здійснюється:
    - у відділення
    - кур'єром Нової Пошти 
    - поштомат
  • Ви можете вибрати зручний для вас спосіб: 
    У поштомат – вартість від 50 грн. 
    У відділення – вартість від 70 грн.
    Кур'єром Нової Пошти - вартість від 70 грн.
  • Відправка проводиться один раз на день ПН-ПТ до 16:00, СБ до 14:00. Усі замовлення упаковуються відповідно до вимог Нової Пошти. Деталі, що вимагають обрешітки за правилами Нової Пошти, будуть відправлені в обрешітці в цьому випадку вартість доставки таких деталей збільшується на вартість обрешітки.
  • Посика зберігається у відділенні Нової Пошти 5 днів , після чого буде автоматично повернуто назад. Термін зберігання включає день прибуття та день зворотного відправлення посилки, тому потрібно орієнтуватися на 3 дні зберігання. Дата автоматичного повернення може бути перенесена на прохання покупця.
  • У разі виявлення пошкоджень або некомплекту необхідно вимагати оформлення на відділенні Нової Пошти в момент огляду замовлення акта прийому-передачі з фіксацією пошкоджень чи некомплекту. Акт необхідно надіслати нам в електронному вигляді для створення претензії та компенсації вартості пошкодженого товару.
  • У разі втрати посилки та підтвердження факту втрати співробітниками Нової Пошти, покупцеві надсилається замовлення наново.
  • Претензії покупців щодо некомплектності замовлень та пошкоджень, пов'язаних із транспортуванням товару приймаються лише у разі огляду посилок на відділенні Нової Пошти та складання акта приймання-передачі.

Самовивіз

  • Самовивіз здійснюєтся замовником самостійно за адресою розташовання офису м. Харків вул. Шевченка, 24, оф.5, 61013

Доставка кур'єром по місту Харків 

  • Доставка кур'єром по місту Харків відбуваєтся по узгодженню часу та вартості доставки з клієнтом.